Tuesday, July 20, 2004

Dag 5:SciTrek museum en rit terug

Ik heb vanochtend even snel gesport in het Fitness Center (toegegeven, ik had geen zin vandaag!) en een lekker flesje Propel Fitness Water daar gedronken. Ik vroeg me wel af hoe snel die ijskast met gratis drankjes in Nederland leeg zou zijn. Ik zag hem gisteren al, maar durfde eigenlijk vandaag pas een flesje te pakken. Er stond nergens, dat het iets zou kosten en een andere gebruiker nam ook een flesje. En iedereen, die verder kwam, nam netjes een flesje, meer niet.

Eenmaal weer boven maande ik de kinderen aan tot opschieten en inpakken. Eerst aten we het ontbijtbuffet beneden in het hotel. Een tv aflevering van de show van Maury Povich, waarbij een man van 851 pond werd belicht, benam ons allen de eetlust!

Ik had gevraagd voor een late checkout en het hotel gaf ons tot 14 uur. Dit is iets wat gasten in dit land misschien niet weten, maar als je pas later op de dag afreist is het heel handig: je kunt om een late checkout vragen. Meestal is de checkout tijd 12 uur, maar meestal krijg je zo tenminste een uur, soms twee en als je veel geluk hebt 3 uur extra om te blijven.

Wij namen van de extra tijd gebruik door te gaan zwemmen. Kai en ik speelden lange tijd met een Amerikaanse voetbal in het zwembad en de anderen deden andere spelletjes.

Daarna namen we allemaal een douche en pakten de rest van de spullen in. Om 13:30 gaven we de baggage aan de bellman om te bewaren tot we terugkwamen. Daarna haalden we lunch in het winkelcentrum naast het hotel. Ik had een lekkere soep en sandwich van de Atlanta Bread Company.

De rest van de middag brachten we door in het Scitrek museum, een museum met allerlei experimenten, de kinderen vermaakten zich er prima!

Om half 4 belde Rick, dat hij klaar was, dus liepen we terug naar het hotel om de baggage en de van op te halen. Daarna naar Ricks hotel om hem op te pikken. En nu logeren we bij de Residence Inn in Greenville, SC, na een lekker etentje bij het California Dreaming restaurant hier. We hebben de Residence Inn gekozen omdat ze twee slaapkamer suites hebben voor niet al te duur. We werden zo ontzettend vriendelijk ontvangen, het voelde bijna als een thuiskomst! Er lag dan ook een kaartje "Welcome home" in de kamer. Morgen nog 8 uur rijden en dan zijn we weer thuis!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home